Sähköisen kaupankäynnin trendit, joihin kannattaa kiinnittää huomiota vuonna 2014

Sähköisen kaupankäynnin vahvistuessa entisestään, pienten verkkoyritysten tulisi alkaa miettimään trendejä, jotka vaikuttavat tähän valtavaan kokonaisuuteen. Jättäessään käyttämättä joitakin sähköisen kaupankäynnin tarjoamista erittäin tehokkaista markkinointimahdollisuuksista pienemmät yritykset voivat menettää hirvittävän määrän potentiaalisia kasvumahdollisuuksia. Tämä on vieläkin ongelmallisempi, kun pienemmän yrityksen on mentävä vastakkain suuremman organisaation kanssa, jolla on näennäisesti rajoittamaton budjettivalta. Joten jos katsot hermostuneena mainostasi ja huolehdit siitä, voitko liittää oman tuotemerkkisi johonkin sähköisen kaupankäynnin muuttuviin trendeihin vuonna 2014, käytä muutama minuutti tämän lyhyen artikkelin lukemiseen, sillä se voi saada kaikki ero!
Mobiili tai M-Commerce
Sijaintiperusteiset markkinointimahdollisuudet ovat liikkeellepaneva voima, jonka taustalla on ajatus matkapuhelimien käytön levittämisestä pienten ja suurten yritysten sähköiseen kaupankäyntiin. Vasta äskettäin matkapuhelimeen vaikuttaneen optimoidun verkkosivuston luominen nähtiin mukavana kikkana, mutta ei juuri muuta. Nyt alamme oivaltaa valtavan potentiaalin, joka kerää voimia tätä kappaletta kirjoitettaessa. Lähes 40 % kaikista verkkokaupoista tehdään matkapuhelimilla ja määrä vain kasvaa vuoden ikääntyessä. Joten jos yritykselläsi ei vielä ole verkkosivustoa, joka näyttää yhtä seksikkäältä 3 tuuman näytöllä kuin PC-näytöllä, nyt on aika ryhtyä halkeilemaan. Sinun on myös leikattava pitkät ostoprosessit ja annettava liikkuvalle ostajalle mahdollisuus nauttia laadukkaasta ostoksesta liikkeellä ollessasi.
Ole henkilökohtainen
Olet luultavasti huomannut, kuinka yritykset muuttavat lähestymistapaansa personointiin näinä päivinä. He yrittävät ehdottomasti saada asiakkaat tuntemaan olonsa erityiseksi, ja tulokset ovat toistaiseksi osoittautuneet erittäin myönteisiksi. Lukuisten analyyttisten ohjelmistopakettien ansiosta, joista osa on jopa ilmaisia, palvelun tai tuotteen tarjoajat oppivat paljon enemmän kohdedemografiasta. He voivat nyt tarjota asiakkailleen paljon räätälöidympää palvelua tai tuotetta, ja tämä on laskussa loistavasti. Sosiaalisen median markkinointitutkimus antaa näille yrityksille myös mahdollisuuden tarjota tavaroita ja palveluita tallennettujen mieltymysten perusteella.
Vähemmän on enemmän?
Selailu, jota monet ostajat itse asiassa pitävät parempana kuin lopputulos, on nyt hiipumassa. Ja tämä antaa kuluttajalle mahdollisuuden ostaa enemmän tuotteita lyhyemmässä ajassa, mikä on juuri sitä, mitä yritykset haluavat! Poistamalla sotkua ja parantamalla hakutoimintoa sekä asiakas että myyjä pääsevät eteenpäin ilman lisäaikavaatimuksia. Joten jos olet kiinnostunut ostamaan moottoripyörän perävaunuja erikoistuneesta verkkokaupasta, voit soittaa vaatimuksiin ja toivottavasti löydät täydellisen ratkaisusi sekunneissa. Se on hieman sääli niille, jotka haluavat tehdä ostoksia rennommalla tyylillä, ja ehkä tämä on online-toimittajille mahdollisuus ottaa huomioon myös kyseinen väestörakenne?

© 2024 - Liiketoimintaryhma - All Rights Reserved.